Klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?

Op zoek naar een antwoord? Via onze online klantenservice kun je snel antwoord op je vragen vinden. Navigeer in het menu naar het onderwerp waar je een vraag over hebt.
Bestellen
Je kunt heel gemakkelijk bestellen bij tudovolta.nl (ook met je tablet of smartphone!). Zoek in de webshop naar een product naar keuze, kies je maat en plaats deze in de winkelwagen. Vervolgens doorloop je de stappen in de kassa en wanneer de betaling is geslaagd is je bestelling geplaatst. Je ontvangt een bevestigingsmail om je bestelling te bevestigen.

Via de mail ontvangt u zodra de bestelling is verzonden een mail van DPD met daarin een track and trace. Hiermee kun je jouw bestelling volgen. Via deze link kun je jouw pakket ook opzoeken: https://www.dpd.com/nl/nl/

Ben je niet thuis op het moment van bezorging, dan probeert DPD het de volgende dag nogmaals af te leveren. Lukt dit niet, dan is het pakket de daarop volgende dag af te halen op het afhaalkantoor vanaf 13.00 uur. DPD laat een bericht achter in jouw brievenbus waarop staat waar je de zending kunt afhalen. Het pakket blijft hier drie weken liggen. 

Tip! Ben je niet vaak thuis? Laat het pakket dan bij je buren, op je werk, bij familie of kennissen afleveren. 

Bezorgen

Wij streven ernaar om jouw bestelling binnen 2 werkdagen te verzenden. Wanneer de levertijd afwijkt nemen wij contact met je op. De verzendkosten bedragen XXXX

De verzendkosten bedragen €4,95 voor bestellingen binnen Nederland. Bij bestellingen boven de €100 zijn de verzendkosten gratis. Retourneren is bij Tudo Volta gratis.

Door de grote drukte bij onze bezorgdienst zijn veel bestellingen vertraagd. Op dit moment ervaren we vertragingen van meerdere dagen.

Via de mail ontvangt u zodra de bestelling is verzonden een mail van DPD met daarin een track and trace. Hiermee kun je jouw bestelling volgen. Via deze link kun je jouw pakket ook opzoeken: https://www.dpd.com/nl/nl/

Binnen 2 werkdagen wordt je bestelling verzonden. Zodra het pakket door DPD is opgehaald ontvang je van DPD een mail met een track and trace.
Retourneren en ruilen

Wat vervelend om te horen dat je toch niet helemaal tevreden bent met je aankoop.
Retourneren en ruilen is gratis bij Tudo Volta vanuit Nederland. Je kunt jouw bestelling binnen 14 dagen na aflevering kosteloos retourneren door onderstaande stappen te volgen;

Stap 1

Vul het bijgeleverde retourformulier in en plaats de ongedragen schoenen in de originele verpakking terug in de doos.

Stap 2

Zorg ervoor dat de doos stevig is dichtgeplakt en plak het bijgeleverde retouretiket over het verzendlabel waar jouw eigen adres op staat.

Stap 3

Breng het pakket naar een DPD punt bij u in de buurt om de dichtstbijzijnde parcelshop te zoeken. Bewaar voor alle zekerheid je verzendbewijs totdat je een retourbevestiging van ons ontvangt.

Stap 4

Wij verwerken na ontvangst je retourzending en zorgen voor een terugbetaling binnen 14 dagen na ontvangst. Zodra wij een retourzending hebben ontvangen bevestigen we deze retour via het mailadres welke bij ons bekend is.

Ruilen en retourneren zijn gratis bij Tudo Volta door gebruik te maken van bijgeleverde retouretiket.

Wij hanteren de volgende voorwaarden:

  • Binnen 14 dagen na de levering;
  • Het artikel is compleet en niet beschadigd en in een zo oorspronkelijk mogelijke staat;
  • Het bedrag wordt binnen 14 werkdagen op jouw bankrekening teruggestort.

Wil je het artikel omruilen voor een andere maat? Kruis dit dan aan op het bijgevoegde retourformulier en stuur dit mee met het pakket. LET OP: ruilen kan alleen voor een andere maat. Als je een ander artikel wenst te ontvangen, dan kun je een nieuwe bestelling plaatsen op onze website.

Het nieuwe artikel wordt verstuurd wanneer het retour gezonden artikel door Tudo Volta is ontvangen en goedgekeurd. Op dit moment ontvang je een mail van ons.

Geen probleem, wij kunnen deze opnieuw naar je mailen. Stuur even een mail naar info@tudovolta.nl en wij zorgen dat je via de mail de documenten ontvangt.

Betalen
Via Tudo Volta betaal je je aankopen veilig en gemakkelijk via IDeal. Bij het afronden van je bestelling wordt je automatisch doorgeleid naar IDeal.
Zodra de retour gezonden artikelen worden goedgekeurd en geaccepteerd door Tudo Volta zal de retourbetaling in behandeling worden genomen. Retourbetaling vindt plaats binnen 14 werkdagen.
Schoenmaat bepalen
Het blijft een uitdaging om de juiste schoenmaat te bepalen tijdens het online winkelen. Daarom helpen we je graag bij met opmeten van je voeten, zodat je via onze maattabel altijd voor de juiste schoenmaat kiest
Wat heb je nodig?

Iemand die je helpt en een vel papier, pen, liniaal en sok.

  1. Plaats je voet met een sok op een vel papier en hang met je gewicht op dit been;
  2. Zet een streep bij je grote teen en je hiel (vraag iemand je hierbij te helpen). Houd rekening met de dikte van de pen en zorg ervoor dat je de streep precies bij je huid zet, zoals aangegeven op de afbeelding. De afstand tussen deze 2 strepen is je voetlengte. Tel hier 1 cm bij op
  3. Zet een streep naast het breedste punt van je voorvoet, zowel aan de binnen- en buitenkant van je voet (vraag iemand je hierbij te helpen). Houd rekening met de dikte van de pen en zorg ervoor dat je de streep precies bij je huid zet, zoals aangegeven op de afbeelding. De afstand tussen deze 2 strepen is je voetbreedte.
  4. Doe hetzelfde met de andere voet en vergelijk de afmetingen met onze maattabel om de juiste maat te bepalen.
Dames
Maat
Voetlengte (a)
Voetbreedte (b)
35
23.0
7.9
36
23.7
8.0
37
24.4
8.1
38
25.0
8,3
39
25,7
8.4
40
26.4
8,6
41
27.1
8.7
42
27.7
8.8
43
28.4
9.0
Heren
Maat
Voetlengte (a)
Voetbreedte (b)
39
26.2
9.0
40
26.9
9.1
41
27.5
9.3
42
28.2
9.4
43
28.8
9.5
44
29.5
9.7
45
30.2
9.8
46
30.8
9.9
Verkooppunten

Onze schoenen zijn niet alleen online te verkrijgen, maar ook via verschillende verkooppunten door heel Nederland.

Contact

Hebben we je vraag nog niet kunnen beantwoorden via de website, neem dan contact met ons op via onderstaand contactformulier of op 088-1180577.